myTaste.se miccaelamedcc.blogg.se - 18 timmar kvar!

18 timmar kvar!

Yeeees! Om 18 timmar så kommer mitt hem att fyllas med ljuvliga damer, sicken lycka!
Igår åt jag och Viktoria middag på Glenns och styrde upp det sista och kom även fram till att vi nog faktiskt inte hade glömt något!
Sen somnade jag som ett barn vid 22 snåret och var härligt utvilad när klockan ringde 06,45 i morse.
Då blev det en sväng till gymmet innan Daniel kom hem från jobbet och vi åkte ut på en lite tur.


Första stopp var mataffären där det inhandlades allt man kan behöva för en tvådagars brunch plus nattamat och blanddricka.
Sen blev det en tur till grönsakshandlaren och slutligen en repa på Bolaget, SEN var vi klara :D
Så nu är bordet dukat, Koskenkorvan och Cavan ligger på kylning och pannkakssmeten myser i kylen, så jag skulle vilja säga att jag är ganska redo för Summerburst <3

 
På väg till jobbet så hann jag även med att hämta ut mitt armband utanför Ullevi tillsammans med en hel hög andra glada människor, så ja, jag är redo!


 
Det som iof är jävligt oklart är kläder.. Alltså kan vädret vara mer stökigt?! det känns som en omöjlighet att välja något förens typ 10 min innan man går ut genom dörren..
 
Hur ser programmet ut nu dom sista timmarna då?
Jo men ikväll när jag kommer från jobbet så hade jag ju tänkt att fixa lite till innan det är dags för mig skönhetssömn.. Imorgon ringer kl 07,00 och det blir en timme på gymmet innan dusch och allmänt piff. Sen ä det hög tid att börja steka pannkakor, mixa smoothie, skiva grönsaker och vispa grädde! För mellan 11 och 11,30 så kommer dom små pärlorna att ramla in och sen är ju kaoset igång!


 
 
 

Kommentera här: